loading...
ابزار گراف|مرجع کد،گرافیک،قالب
آخرین ارسال های انجمن
abzargraph-server بازدید : 95 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (3)

 

با سلام . امروز با یک آواتار سریع و شیک با شما هستیم.

امیدواریم این اواتار مورد پسند شما باشد .

توجه کنید پسوند فایل در ادامه مطلب psd میباشد.

سلام اطلاعات سایت نشان میدهد که شما عضو سایت نیستید. پس در 5 ثانيه عضو سایت شوید و از امکانات سایت بهره ببرید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Iman-Babaei در تاریخ 1393/03/20 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

عالیه فقط یه کم بزرگه مرسی
پاسخ : ممنون .

این نظر توسط arad در تاریخ 1393/03/20 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
من fctabriz ام تو تالار اسکینک خبر دادی بیام
میتونم باهات همکاری کنم
تو قسمت طراحی انجمن کار میکنم
قالب هارو ویرایش میدم و طراحی اختصاصی هم میکنم
فقط پول میگیرم رایگان نیستش
بنر و لوگو هم میزنم
خواستی میتونم نویسندگی هم بکنم واسه وبت
مطلب اختصاصی میذارم
هر پست 500 تومن تا 1500 میگیرم
بستگی به پستش داره
البته بخوای کلی قالب بهم بده ویرایش میکنم اختصاصی بذار تو وبت
واس ویرایش هر قالب 5000 هزار میگیرم
طراحی اختصاصی هم بخوای 15000 تا 25000 مونده ب کیفیت کار
بیا تو وبم بهم خبر بده
پاسخ : سلام . نیاز نیست . ما خودمون طراح و کدنویس هستیم

این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/03/19 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

ممنون
پاسخ : خواهش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از ما چی می خواهید؟!!!